* Povinné údaje
REKLAMOVANÝ TOVAR PREBERIEME LEN ČISTÝ.
Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:
1. Vyplňte reklamačný formulár
2. Podrobne popíšte závadu na tovare.
3. Zašlite nám reklamovaný tovar doporučene na našu adresu: LAVERNA SLOVAKIA, s.r.o., Baltická 12, 040 12, Košice
4. Po obdržaní tovaru Vám náš pracovník vystaví "Reklamačný protokol", ktorý bude obsahovať všetky údaje o tovare, závade a dátume prijatia reklamácie. Deň vystavenia reklamačného protokolu bude považovaný za deň začatia reklamačného procesu.
5. Vašu reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť v čo možno najskoršom termíne, najneskôr však do 30 dní od začatia reklamačného procesu. O ukončení reklamácie Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky
6. Náklady na dopravu reklamovaného tovaru do sídla LAVERNA SLOVAKIA, s.r.o. hradí zákazník. Náklady na opätovné doručenie tovaru zákazníkovi hradí predajca. V prípade neuznania reklamácie môžete si reklamovaný tovar prevziať osobne alebo Vám ho pošleme dobierkou
7. V prípade akýchkoľvek nejasností ohľadne reklamácie nás kontaktujte telefonicky 0948 00 84 51 alebo prostredníctvom e-mailu info@Ochranne-Pracovne.sk Radi Vám poradíme alebo pomôžeme.